Sunday 8 March 2015

Zexus Bluetooth optical fare (aliexpress.com üzerinde satılan)

Merhaba. Aliexpress.com sitesi üzerinden aldığım bu fare hakkında kısa bilgiler vermek istiyorum.  7.85 dolara satın aldım. Kesinlikle fazla ödemişim.

Fare kesinlikle çalışıyor ama alma süreci ve farenin dezavantajından bahsetmek istiyorum.

Farenin gelmesi yaklaşık 2 haftayı buldu. Geldikten sonra uygun pil bulmakta sıkıntı çektim. AAA pil kullanıyor. bluetooth üzerinden android telefonuma bağladım ama kısa süre sonra fare takıla takıla ekranda hareket etti. Asıl sorun farenin pili çok çabuk bitiyor. Sitede daha ucuza bluetooth ile çalışan fare buldum ama pil sıkıntısı büyük sorun. o yüzden çok lazım olmadıkça bu tarz fareleri bu siteden almamanızı tavsiye ediyorum. Yada kolayca bitmeyecak bir şarzedilebilir batarya ile çalışan bir fare almaya bakın.


fare aliexpress.com üzerinde "Ergonomic Non-slip Wireless Optical Bluetooth Mouse 1600 DPI Gaming Bluetooth 3.0 Mice For Laptop Notebook Computer Peripherals" başlığı ile satılmata.

No comments:

Post a Comment