Sunday 15 March 2015

New Polaroid Sunglasses Men Polarized Driving Sun Glasses Mens Sunglasses Brand Designer Fashion Oculos Male Sunglasses Güneş Gözlüğü

Merhaba, Bu yazımda aliexpress.com dan aldığım güneş gözlüğünden bahsedeceğim.

Herşeyden önce kargonun gelmesi iki hgerçekten polarize. Çerçevesi metal. ama ne metali anlamış değilim. 2 aydır kullanıyorum. Hiçbir sıkıntı yaşatmadı. Güneşte de normal bir şekilde kullanabiliyorum, yani gözlerimi güneşten koruyor.


afta sürdü. Sanırım bu en hızlı geliş süreci. 9.39 dolara mal oldu. Gözlük

Eğer polarize ve metal çerçeveli bir gözlük almak istiyorsanız bu gözlüğü düşünebilirsiniz. Sokakta da bu tarz gözlükler satılıyor fakat polarize değiller ve bu gözlüğün UV korumalı olduğuna daha  çok inanıyorum. Sitede yazan ve gözlenebilen herşeyin doğru olduğunu gördüm. Buna da ihtimal veriyorum. Seçim sizin.





Polarize ve normal camla karşılaştırmalar
Telefonun ekranı polarize cam ile rengarenk görünüyor.
normal cam
polarize cam


Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Yorum yazmayı unutmayın.

No comments:

Post a Comment