Sunday 28 April 2013

Lavacore Termal Giysi

Merhaba. Size yeni termal giysim lavacore u tanıtmak istiyorum.

Bu giysiyi normalde dalgıçlar kullanıyor. Doğa sporları yapma amacı ile kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç dalmadım. Zaten dalamıyorum. Burada ürünü yanlış boyutta almamın verdiği bir sıkıntı var. İzlenimlerimi sizinle paylaşıyorum.
Ürünler

Giysinin içi yumuşak merinos denen bir yapıyla kaplı. Pamuk gibi. Dışı işe elinizi üstünden geçirirken vız diye ses çıkartan bir katmanla kaplı. Normal ortamda da yürürken, elinizi kolunuzu giysiye sürterken fazla hışırtı çıkartıyor. Bunun dışında bir sıkıntısı yok. Kesinlikle su geçirmiyor. Teri dışarı atıyor. Banyoya giysi ile inerek testini yaptım.

Böyle bir giysiyi doğa sporu yapmak için alacaksanız dikkat etmeniz gereken noktalar var. Giysi içine hava girmemesi için kesinlikle dar almanız gerekiyor. Bol alırsanız rüzgarlı havalarda sizi karın ağrıları bekliyor demektir.

Çok sağlam bir giysi. Sürtünmeden güneş ışığından zarar görmüyor. Kuru ortamda da termal içlik niyetine giyilebiliyor.

Bu giysi bisiklet sürücüleri için de çok iyi bir tercih. Çok fazla üstüne oturup bisiklet sürünce popo kısmı iç tarafı yumuşaklığını kaybediyor ve dış kısmı esnekliği azalıyor. Ama bir zararı yada eksisi yok. Kumaş halen çok sağlam.

Dış kısmı sert ve kumaş sürtündüğünde hışırtı çıkartıyor
Ben üst uzun kollu ve alt pantolon olarak aldım. Böylece ikisini farklı farklı giyebiliyorum. Sadece alt kısmı yada sadece üst kısmı giyip çıkabiliyorum. Kötü yanı, çok fazla eğildiğim zaman sırtım açılıyor. Hava girmediği sürece sorun yok. Bu yüzden dar almak gerekiyor. Size bol öneren olabilir ama içine hava kaçırdığı zaman giysinin hiçbir anlamı kalmıyor.

Yağmurlu havalarda ne kadar ıslanırsanız ıslanın su vücudunuz ile temas etmiyor ve eğer hareketli iseniz hiçbir rüzgar sizi üşütmüyor. Giysi bu yönden çok başarılı. Ama hava soğuksa, terlemişseniz ve hareketsizseniz üşümeye başlayabilirsiniz. Giysiyi tekbaşına giyerek kış ayında güzel bir maceraya atılmak mümkün.

Deriye temas eden iç kısmı çok yumuşak

Giysiyi kullandıktan sonra mutlaka terliyorsunuz ve içi kirleniyor. Duş alırken giysiyi de yıkamalısınız. Bir de iyi kuruması lazım yoksa koku yapıyor. Kurutulacağı zaman içi dışına çıkartılmış bir şekilde açıkta durması lazım.

Türkiyede ürünü deepstore satılıyor. İstanbuldaki mazasından veya siteleri üzerinden alabiliyorsunuz.



No comments:

Post a Comment